Naujienos

naujienos
naujienos
2013. 11. 08

Biuro perkraustymo ypatumai

Persikraustymo būdai

Fizinis biuro perkraustymas gali būti vykdomas dviem būdais: įmonės kraustosi savarankiškai arba naudojasi perkraustymo kompanijos paslaugomis. Pirmasis atvejis būdingas nedidelėms įmonėms, kurios kraustosi be baldų (arba jų turi nedaug). Šiuo atveju įmonės darbuotojai savo ruožtu susipakuoja visus reikalingus daiktus ir išsinuomavę krovininį automobilį, vykdo perkraustymo darbus savo jėgomis. Finansiniu požiūriu tai yra pigiausias metodas, tačiau reikalaujantis daug darbo ir laiko sąnaudų. Be to, kraustymasis šiuo būdu gali užtrukti kur kas ilgiau nei buvo planuota, nes darbą atlieka ne šios srities specialistai.

Antrasis būdas – perkraustymo paslaugas teikiančios įmonės užsakymas. Šis persikraustymo tipas yra kur kas populiaresnis ir patogesnis. Užsakius paslaugą, įmonė turi pasirinkimą: leisti visus darbus atlikti kraustymo kompanijai arba didžiąją dalį daiktų susipakuoti patiems, o didžiagabaričius ir montavimo reikalaujančius darbus palikti perkraustymo kompanijos specialistams. Šis būdas yra produktyvesnis laiko ir darbo atžvilgiu, tačiau kainuoja kur kas brangiau.

Kainodara

Šių dienų rinkoje perkraustymo kompanijos savo paslaugas įvertina valandiniu atlyginimu. Paslaugos kaina priklauso nuo: darbuotojų skaičiaus, nuomojamo transporto dydžio bei funkcionalumo, kliento reikalavimų bei pakavimui skirtų medžiagų kiekio (dėžės, lipni juostelė, burbulinė plėvelė, rankinė juosta, pakavimo popierius). Papildomai yra siūlomos draudimo bei sandėliavimo paslaugos.

Vidutinės kainos vyraujančios rinkoje

Darbas, transportas Pakavimo medžiagos
Krovėjas, pakuotojas: ~ 20-25 Lt/h Perkraustymo dėžės nuoma/pardavimas: ~ 3/5 Lt
Mikroautobuso nuoma: ~ 40 Lt/h Pūslėta plėvelė: ~ 1 Lt/m2
Krovininis automobilis su hidrauliniu keltuvu: ~ 80 Lt/h Pakavimo plėvelė smūgiams neatspariems daiktams: ~ 22 Lt/rul.

Praktiniai kraustymosi pavyzdžiai

Įmonė užsiimanti draudimo paslaugomis nusprendė perkelti savo patalpas į netoliese esantį verslo centrą, kur nuomosis didesnio ploto biurą. Šiuo metu įmonė yra įsikūrusi 140 m2 patalpose, joje dirba 9 nuolatiniai darbuotojai. Kiekvienas jų turi darbo stalą, kompiuterį bei likusią standartinę biuro įrangą administraciniam darbui atlikti. Patalpos yra pirmajame aukšte, tuo tarpu naujasis biuras yra trečiajame (pastate yra įrengtas krovininis liftas).


Kaina Darbo laikas 1->3 Aukštas Iš viso (Lt):
Darbuotojų sk. 4 × 20 = 80 Lt/h 7h ×1,1 616
Transporto nuoma 80 Lt/h
5h ×1,1 440
Pakavimo išlaidos 180 Lt - - 180
Papildomi mokesčiai PVM - - 21%

Iš viso: 1.236 + 21% (PVM)

Įmonė pasirinko pati atlikti smulkių daiktų pakavimo darbus, o montavimą palikti specialistams, todėl pirmosios dvi valandos buvo skirtos supakuotų daiktų patikrai ir baldų išmontavimui. Likusios penkios - daiktu krovimui į  krovininį automobilį, transportavimui, iškrovimui bei sumontavimui naujajame biure. Darbo laiko sąnaudos padidėja (10%) dėl daiktų transportavimo į trečiąjį aukštą. Galutinė preliminari paslaugų kaina – 1.236 Lt + PVM.

Antroji situacija. Skambučių centras ,esantis Vilniaus miesto centre, keliasi į tolimesnį mikrorajoną, nes tokiu būdu kompanija mokės mažesnį nuomos mokestį. Įmonės lokacija nėra prioritetinė sritis verslui, todėl persikėlimas neturėtų sukelti papildomų sunkumų darbinėje veikloje. Esamo biuro dydis – 280 m2, darbuotojų skaičius – 17. Biuras yra kubo formos (Cubicle) išplanavimo: darbuotojai sėdi eilėmis, darbo vietas skiria medinės pertvaros. Konstrukcijos priekyje yra stiklinė pertvara (papildomos transportavimo išlaidos). Keliamasi iš antrojo į septintąjį aukštą.


Kaina Darbo laikas 2->7 Aukštas Iš viso (Lt):
Darbuotojų sk. 6 × 20 = 120 Lt/h 9h ×1,2 1296
Transporto nuoma 80 Lt/h
5h ×1,2 480
Pakavimo išlaidos 250 Lt - - 250
Papildomi mokesčiai PVM - - 21%

Iš viso: 2.026 + 21% (PVM)

Antroji įmonė pasirinko skirtingą persikraustymo strategiją: pakavimo ir montavimo darbus jai atliks perkraustymo kompanija. Šiuo atveju pirmosios trys valandos bus skirtos konstrukcijų išmontavimui bei reikalingų daiktų pakavimui. Likusios 5 valandos skirtos daiktų pakrovimui į transporto priemonę, gabenimui, iškrovimui naujose patalpose ir valanda jų sumontavimui. Pakavimo išlaidos išaugo dėl įmonės patalpų dydžio bei ypatingos apsaugos, reikalingos stiklinėms pertvaroms. Kraustymasis iš antrojo į septintąjį aukštą darbo laiką padidino 20%. Įmonė papildomų draudimo paslaugų atsisakė. Galutinė preliminari paslaugų kaina – 2.026 Lt + PVM.

Persikraustymo kainą lemiantys faktoriai:

  • Biuro  dydis bei darbuotojų skaičius.
  • Aukštas iš kurio ir į kurį įmonė keliasi.
  • Krovininio transporto bei darbuotojų skaičiaus poreikis.
  • Kraustymosi strategija: daiktus susideda ir pakuojasi patys darbuotojai / visus darbus atlieka perkraustymo kompanija.
  • Įmonės veiklos sritis (didžiagabaričių konstrukcijų, serverių gabenimas, poreikis kraustytis nedarbo metu ar savaitgalį).
  • Privažiavimas prie kraustomų patalpų (nesant galimybei privažiuoti šalia objekto, darbų trukmė gali pailgėti iki 20% ).
  • Dūžtančių daiktų ar itin prabangių baldų kiekis.
  • Papildomų paslaugų poreikis (draudimas, sandėliavimas).

Rekomendacijos įmonėms, kurios nusprendė keisti biuro patalpas

  • Esant galimybei pakavimo darbus atlikite patys, taip sutaupysite papildomas išlaidas bei būsite tikri, kad supakavote viską, kas jums yra reikalinga.
  • Patariama susidaryti kraustomų daiktų sąrašą (ypač jei daiktai yra vežami į kelis skirtingus objektus).
  • Dėžes su dūžtančiais daiktais rekomenduojama atitinkamai pažymėti. (Pvz.: Dūžta).
  • Pakuodami sunkius daiktus nepersistenkite ir įvertinkite savo fizines galimybes.
  • Jeigu naudojatės perkraustymo įmonės paslaugomis, po kraustymo dalyvaujant įmonės atstovams rekomenduojama patikrinti dūžtančius daiktus bei elektroninius prietaisus.
Susisiekite

Ieškote biuro patalpų / Norite išnuomoti patalpas? Kreipkitės:




+370 647 90094