Labai „konkretūs“ klientai

TEMA: Labai „konkretūs“ klientai

Situacija: Su klientu, kuriam ieškojau biuro aptarėme visus kriterijus. Radome keletą alternatyvų, jas apžiūrėjome. Klientas išsirinko du labiausiai jam tinkančius biurus. Keletą dienų svarstė, kuris jų jam yra priimtinesnis. Kaip dažnai būna, kol klientas galvojo, vienas biuras buvo išnuomotas. Taigi, likus vienai alternatyvai, klientui buvo paprasčiau priimti sprendimą.

Problema: Su klientais nuvykome pas verslo centro valdytojus į derybas. Po ilgų ir  pakankamai sudėtingų derybų atrodė, kad visi nuomos sutarties klausimai buvo suderinti. Sutarėme datą, kada atvyksime pasirašyti galutinį sutarties variantą, kadangi klientai norėjo į patalpas įsikelti kuo greičiau. Bet šiuo atveju ne viskas vyko pagal numatytą "planą". Su klientais pavykdavo susisiekti vis rečiau: jie nebekeldavo ragelio skambučio metu, nebeatrašydavo į laiškus.

Sprendimas: paskambinau pastato valdytojai kuriame klientai buvo išsirinkę biurą, paaiškinau situaciją. Kartu su valdytoja nusprendėme šių klientų daugiau nebeieškoti.  Taip nesėkmingai baigėsi šis sandoris.

Viktorijos komentaras: Kai pradėjau bendrauti  su klientais, esminis jų  prašymas buvo, kad patalpas rastume kuo greičiau. Savo darbą atlikau, tačiau klientai galiausiai pradingo kaip į vandenį. Šioje situacijoje gaila tik sugaišto laiko. Iš kitos pusės norisi pasidžiaugti, jog tokių klientų rinkoje yra labai nedaug.

Susisiekite

Ieškote biuro patalpų / Norite išnuomoti patalpas? Kreipkitės:




+370 647 90094